Remington HC6550

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Remington HC6550 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Sander 10-01-2018

Ideaal

Geschreven voor: Remington HC6550

Deze tondeuse had ik veel eerder moeten kopen. Het afzuigsysteem is ideaal en vangt een heel groot deel van de haren op wat een boel rommel scheelt. Ook goed te gebruiken als baardtrimmer. Qua geluid valt het ontzettend mee. Het enige nadeel is misschien het wat grotere formaat.

Pluspunten

• Afzuigsysteem

Minpunten

• Formaat

Jan 15-11-2017

Prima trimmer

Geschreven voor: Remington HC6550

Al een tijdje in mijn bezit. Helemaal blij met het haaropvangsysteem. Accu is ook prima. Geen spijt van dit product.

Pluspunten

• Haaropvangbsysteem
  • Prijs voor wat je krijgt

Ruud 16-08-2016

Geweldige Tondeuse

Geschreven voor: Remington HC6550

Dit is echt de fijnste tondeuse die ik ooit heb gehad. Makkelijk in gebruik en de vacuum technologie werkt vrij goed. Bijna geen haartjes op de grond. Ik trim er ook mijn lijf mee geen probleem.

Pluspunten

• vecuum technologie
  • diverse opzetkammen

Minpunten

• Groote apparaat

van Son 11-07-2016

Uitstekende resultaten

Geschreven voor: Remington HC6550

Ik heb deze tondeuse gekocht omdat het de haren zou opzuigen tijdens het scheren. Dat doet de HC6550 dan ook perfect. Niets geen haren op de grond. Ideaal. De messen zijn scherp en de tondeuse ligt gemakkelijk in de hand. Handig ook om zonder snoer te werken. Ben uiterst tevreden over deze aankoop.

Roel 28-05-2016

Verwachting en resultaat.

Geschreven voor: Remington HC6550

Het apparaat trekt door de afzuiglucht haren recht en snijdt ze daarna op dezelfde lengte af. Kleding, stoel en vloer blijven schoon, gaat sneller en is zeer gebruiksvriendelijk.

René 27-05-2016

een apparaat wat de naam Remington verdiend.

Geschreven voor: Remington HC6550

Het apparaat is feilloos te bedienden en is uiterst precies, ook makkelijk te reinigen en te onderhouden.

Jochem 27-05-2016

Heerlijk apparaat

Geschreven voor: Remington HC6550

De tondeuse werkt geweldig goed, heeft voldoende hulpstukken, doet redelijk lang met een lading en, wat ik het belangrijkste vind, de haartjes worden prima opgezogen, zodat er geen rommel ontstaat.

edmonduijl 26-05-2016

Prima tondeuse

Geschreven voor: Remington HC6550

Fijne goede werkende tondeuse... De geïntegreerde stofzuiger maakt het erg makkelijk om de weggeschoren haren op te ruimen ... Prima accu... Voldoende accessoires

Kees van Egmond 26-05-2016

Prima koop

Geschreven voor: Remington HC6550

Onze vorige tondeuse is ruim 15 jaar meegegaan en die was echt aan vervanging toe. Overgestapt op de Remington HC6550. Een geweldig apparaat waar we inmiddels zeer tevreden over zijn. Er zit een reservoir bij waar de afgeschoren haren in terecht komen en dit is een echte uitkomst. Hierdoor wel iets meer lawaai, maar bijna geen haren meer op je kleding en op de grond. We kunnen deze iedereen aanraden !!!

Sysast 26-05-2016

Perfecte tondeuse

Geschreven voor: Remington HC6550

Hij voelt een beetje fors in de hand, maar dat haren opgevangen worden compenseert dat volledig. Perfect voor een niet al te volle haardos of okselhaar. Hij vangt vrijwel alles op. Kan hem van harte aanbevelen.